Glaaad, glaad, glad..

ehh, varför? Joo, för idag så hittade jg min kamerasladd :P haha. som jag har varit av med så förbaskat länge :P O vet ni var den låg. .joo ..de va mammas fel..som vanligt :P Hon hade lagt den i en hög bakom datorn tsm med hundratals andra sladdar :/ Men joodå, jag hittade den :) Så nu kan bloggen bli lite färgglad åsså ^^ TYP!

Igår så begav jag mej hem till andy ..som precis som jag "inte har nått liv" haha :P näämen ..halvt :) E man bartender ..o bara jobbar helger så kan man ju inte ha så mycke för sej ..lr? ;) Så mot eslöv! Asså Furulund ligger jue ute på landet ..men eslöv e tyyp 10 gånger värre ;) näästan iaf. Iaf andys hus! de va långt ..men jag fick cykla elcykel för första gången i mitt liv xD De va coolt! Man slipper typ trampa ..så länge den inte döör ..för då blir den meega trög :) o sen så gör den typ lite småskutt ibland ..de fatta jag inte rikt varför ..men jaa :P Andy va duktig o kämpa på ..jag fick ju glida med i hans takt :P o blåsigt o kallt va de :S Kollade lite film, BOLT .. som inte hackade alls nää, första gången jag lyckades att bränna ut en skiva helt SJÄLV ^^ De va faktiskt datans fel ..o inte mitt :P Sen såg vi Twilight ..o typ däremellan så försökte han lära mej att flaira lite ..vilket gick lite mindre bra ..från min sida då :P Andy e ju såklart veery duktig o kan massa olika grejer som jag ALDRIG kommer kunna lära mej ..mitt minne e verkligen säääämst xD haha.
Sen bar det ut i den mysiga snön ;) and hem!


Idag så har jag vatt o tränat me mamsen, shoppat me mamsen, lagat mat me mamsen ..jaa. .i princip tillbringat hela dagen me henne! Övningskört har jag åsså gjort ..vilket går bättre o bättre :) hemma då :P Min körlärare tror nog jag har gått o dött lr nått ..inte vatt där på typ 2 månader :S för mina lektioner tog slut. .måste boka nya! Fast kör nog med mamma ett tag till ;) Hon e bra!

Imorron blir de stäääddag :S Me not like! Men här e så jäkla äckligt nu asså ..min brosas fel ..bryr ju sej inte ett skit om nått ..PALLA :/ Så får väll göra iordning lite då ;D Kan ju inte ha stökigt om man ska ha folk på besök on friday :) även om de kanske blir stökigt då :P Så får man väll ha fint innan ;)


AHH, jag vill ha SOMMAR o barskola NUU! ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0