Vårväder :)

Imorse så va det egentligen meningen att jag skulle hänga med mamma till gymmet och träna lite ..men eftersom jag gått hemma och segat hela morgonen ..suttit vid datan o så ^^ Så blev det inte riktigt så :P Stack ner till stallet istället och mockade ur hela Musses box :/ jaa, eftersom jag inte hunnit iom jobb i helgen. Tog sin lilla tid!  Precis när jag tittar ut genom stallfönstret så hinner jag se Hamlet försvinna ut från gården ..kuul ..då va det dax för hundjakt åsså :/ Tuur, så träffade jag Johan och hans hund som Hamlet fått syn på. Till sist så lyckades jag fånga in mitt lilla odjur ett bra tag efter att dom hade gått :P Typ massa löptikar ute nu :S Mamma hade ju trots allt sagt att han varit på rymmen redan en gång på morgonen. .och hade då också sprungit bort till samma hus :/

Hoppade över ridningen idag, orkade inte dra in hästarna och sen släppa ut dom igen ..fast hade vatt grymt härligt med tanke på vädret :)

Gick en sväng med hundarna, passar ju Molly i veckorna :)

Sen vatt ute och joggat en sväng, skönt!

Ska snart iväg till Lund med Hamlet på agilityträning, första dagen ida. .får väll se hur de går. .med tanke på allt bus han haft för sej :P


Kommentarer
Postat av: Linda

jo inlägget handlar om dig, & tycker faktikst du borde hur jag känner, df jag inte hör av mig så mkt, för att de känns som de alltid e jag.

& allt, e konstigt. de känns som du har tid för mig, när ingen annan kan , känns som ett jävla andra hands val.

Vill inte känna så.

& även om jag har kille, jag umgås med han, men ägnar lika mkt tid för mina vänner.

Okej . Jaa, jag vet inet vad jag ska tro , vi har sagt de ska bli ändring hela tiden innan!

2009-04-07 @ 21:50:04
URL: http://honkallaslinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0