Riktig vänskap varar för evigt?

När man inte mår helt bra så kanske man inte gör saker som man annars skulle ha gjort? eller tänker på saker som man annars skulle ha tänkt på? Men när den perioden e över, du mår bättre ..du vill umgås med dina vänner..vara glad, lösa dom problem som tidagre lagt åt sidan! Vad händer? Ingenting går att lösa. Försöker verkligen, men du vill tvärtom. Riktiga vänner sammarbetar istället för att stöta bort varandra :S förstår verkligen inte vad det är som händer..

Imorse blev det träning på gymmet med brorsan, iväg till körskola och enkel lektion med Mats :D Gick suuuperbra! skulle egentligen jobbat hos mamma efteråt. .men fick istället en "att-göra-lista" med saker som jag skulle göra hemma istället ;P vilket bestod av att: ta ner tvätt, hänga upp tvätt, köpa bensin (som kjell på macken fick hjälpa mej med) :P haha. kunde inte fylla på dunken själv :P klippa gräset! (har jag inte gjort än..får bli imorron :P)

Utöver min lilla lista, så har jag vatt o handlat en massa inför festen imorron! ska jue grilla så köpt en massa hamburgare, kycklingburgare o hamburgarbröd. sen har mamma köpt hur många korvar o korvbröd som helst :P haha. Så finns iaf gott om käk ;D Och ems, jag kan påpeka att vi har all världens hamburgardressingar att välja mellan ..haha..typ 4 olika sorter ;) Så du ska nog inte bli besviken ;P
Sen har det inhandlats lite annat smått o gott också (A)

Ska bli GAALET SKOJJ!

Ska iväg och fixa lite med hästen nu! Haft så mycket att göra hela dan att jag inte hunnit dit där tidigare.. sen blir det en lugn kväll. Andy ska ha fest. .men tror nog dom klarar sej ganska braa utan mej (A) jag tar igen det på söndag kanske?! ;P

PUSS PÅ ER




Kommentarer
Postat av: Linda

det e för du tror du kan komma tillbaka till mig när alla problem e borta på din sida. Men nu e de såhär , inte bara du som har problem hemma , var som helst. de e andra med.

tänk på de?!

Jag stöter fan inte bort dig , inte någon jävla gång, du har stött bort mig EMELIE ..

Likadant som du gjorde mot Josse.

2009-04-24 @ 22:02:09
URL: http://honkallaslinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0