Some shopping

Har blivit väldigt PEPP på att börja träna igen! Va på gymmet igår och körde ett pass med brorsan, kändes riktigt BRAA! ;D och jaa, det käändes..haha..har världens träningsvärk idag :P Och nu har jag precis kommit tillbaka efter en joggingrunda, wonderful ;)

Har varit i malmö tidigare idag, shoppat lite :) Jaa, de e såhär att jag har en väldigt rolig (jobbig) shoppingrutin :P Går typ runt i alla affärer och ser om jag hittar nått ..och först när jag besökt alla typ..så köper jag nått :P jaa, man kan ju faktiskt hitta nått som e bättre ;O Blev en skinnjacka från H&M som jag velat ha längeee! Men den har typ tagit slut överallt :S Har redan en svart skinnjacka. Men denna är mycket kortare i modellen och väldigt tufft med mc imitation (A) ME LIKE!  Priset va heller inte så farligt, gick på ca 450 kr :)

köpte en franskjol också från H&M :) Sen hitta jag massor av snygga skor ;O Fast blev faktiskt inget skoköp idag..försöker hålla i pengarna lite..fast det fanns många som va väldigt lockande.. :P

Sen övningskörde jag hem från malmö, med mammas bil..första gången på motorväg :) och det gick riktigt braa ;D!!
Körkortet here I come!!!

Imorron blir de körning på trafikskolan me Mats ;) Och då ska jag minsann vara duktig (A) Sen blir de jobb 14-18 i malmö. Skulle på 25-års fest hos martin i hbg..men vet inte om de blir av :S Slutar ju inte förrän 18..sen måste jag fixa massa inför lördag ..handla o så :) SKA JUE HA PAAARTAJJ ;D 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0