Bakfyllesöndag

Guud vad tiden går fort! Redan söndag och ännu en helg är förbi. I lördes blev det käk med Natha och Marco sen drog vi hem till honom and hjälpte till att fixa lite innan allt folk kom :) Festa hårt ;D När vi va sådär "lagom" onyktra ..haha, så drog vi vidare till ice för att chilla lite, eftersom vi hade planer på att dra hem tidigt.  Fast så blev det inte riktigt :P Efter några drinkar så bestämde vi oss för att stanna ..haha. Träffade sjukt trevligt folk :) Sen fick vi skjuts av Mickes snygga kompis hem ;P hihi. ehh, bilturen va lite annorlunda om man säger så . .haha. Ska nog utelämna the details ;O


Idag vaknade jag med en riktig jävla bakfylla :/ va nog inte helt nykter :S Släpade mej upp ur sängen, gav Hamlet mat och släppte ut honom en sväng i trädgården. .sen gick jag och lade mej igen :P Vid 12 tiden vaknar jag av att natha ringer för lite serius girltalk ;) Resten av dagen har varit lugn. Varit i stallet en sväng och ikväll va jag på bio med Linda :) Såg Race to witch Mountain! Bra faktiskt :) Fast gillar egentligen inte filmer med för mycket action och med aliens o grejer ..men denna får väll va ett undantag :P Typ spännande från start till slut. Fick träffa Lindas omtalade pojkvän tillslut. haha, tror han va lite blyg (A) verkar va en riktigt trevlig kille iaf. Glad för hennes skull :)


Work at Donkan imorron 11:45-15:30, CHILLPASS ;D Sen ledig resten av veckan ..borträknat från helgen då :P

Hundkurs tis, ons och körlektion tors ..annars inget planned ;P Ska försöka få lite mer tid till mina vänner denna veckan (A) de behövs <3

Tjat, bråk, tjat. .jaa. .vad beror de på?!  Du förstår inte själv vad som händer, hur du förändras och hur andra påverkas omkring dej :/ Börjar bli riktigt trött på det nu..
Jag vill se en förändring.

I veckan så tycker jag att vi får se Yes man ;P haha. Tjatat om att se den jävla filmen hur länge som helst nu jue :P För jag har typ världens tråkigaste filmer hemma :O Lixom, vem vill se en film där tre söta små ekorrorar förvandlas till djävular. .de va läskigt ;O Fast tror Andy gilla den! Disaster Movie. .hans nya favorit ;)

Vänskapen betyder så mycket mer än allt annat.




Kommentarer
Postat av: Emelie

Låter som ni hade en riktigt najs utekväll ;) Vill höra skvallret sen iveckan =) för jag tycker vi ska träffa en dag :D Pusspuss<3

2009-04-13 @ 14:37:28
URL: http://emelielanden.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0