19 om 9 dagar :)

Blev aldrig nått skrivande igår ..hade fullt upp hela dagen :P Körlektionen på morgonen gick ganska bra tack vare att jag faktiskt hade tränat hemma! "duktigt" ;) Gjorde några enstaka tabbar bara :O som jag definitivt inte kommer göra om :P Ska boka halka nästa vecka o göra den i maj ..eftersom dom inte hade tider förrän i juni nu ..o så länge kan jag ju inte vänta :P Samt gå på risk 1:an. Måste verkligen se till att börja plugga teorin på allvar nu! Får se om de blir nån tid till de idag :)

Sen träffade jag Perre en stund, bjöd mej på värsta fiina lunchen (A) Tack, de va muums! :)

Har kollat mitt nya schema för maj månad på Donkan. Blir MASSA jobb ..alla helger faktiskt och ganska många veckodagar ..fett med cash ;D plus att jag får löneökning nästa vecka! För då fyller jag 19 :D Wiiihooo, de e NAJJS! Fast ändån jobbigt att jobba så mycke..men de e de värt :)

Ensam hemma denna helgen o jobb, kan mamma aldrig åka till Stockholm när jag e leedig lixom?!
 Ikväll blir de nog 20-års fest, lr får se. Ska träffa Ems iaf :)

Assså jag e verkligen sämst på att planera :P Ska nog försöka fixa ihopa nått till när jag fyller år ..typ 19-års fest med grillning and lite partajj hemma :) "Fylle-brännboll" hade varit fett skojj xD haha. NEXT SATURDAY :D Nån som e sugen?! Tyckte de kändes onödigt med lokalfest, hade ju de förra året ..o vi vet ju hur de gick ;P tror jag sparar de till 20 års-dagen ist ;)

Nu ska jag ut i de fina vädret på en joggingtur med vovven :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0