Friends 4 ever

Agilityträningen gick väll helt okej, fast Hamlet hade tyckt att det varit tusen gånger roligare att få springa o busa med alla hundarna istället ^^ men går väll bättre nästa gång :)

Imorron blir de gymmet me mamsen, träning med Piraten och sen kanske följa med mamma på jobb..om jag e klar med allt jag ska i tid :P dvs innan kl 12:00 :O Ehh, känns nästintill omöjligt att hinna med både hästar o träning innan dess ..såvida jag inte går upp väldigt tidigt :S Känns mindre lockande! Jobbar ju trots allt både torsdag och fredag iaf så. And i helgen e jag så LEEEDIG man bara kan bli ;D inte ofta jag har en helt fri helg! wooohoo :) Ska ut med tjejerna på lördag, blir nog nåra stycken ;D

Snackat med storebrorsan idag :) Inte träffat honom på 1 år typ ..iom skilsmässan så har han inte varit här och jag har inte hunnit hälsa på :S Åker nog över till England en sväng efter sommaren och Magaluf, hade vatt mys att träffa alla igen <3 Saknar farmor o farfar, dom börjar ju trots allt bli väldigt gamla nu ..vet ju inte när man ser dom nästa gång :( och pappa, ibland önskar jag du vore här :) men jag vet också att allting hade varit annorlunda då.. väldigt annorlunda.

Vill bara åka bort NU!

Förlåt stumpan, för hur jag varit.. menade verkligen inte att stöta bort dej! Tycker om dej så otroligt mycket och saknar att vi inte ses oftare :( De e mitt fel, jag vet. Försöker finnas för dej, eftersom du alltid varit där för mej när jag haft det svårt.
Vi kommer alltid vara vänner oavsett vad som händer <3


Kommentarer
Postat av: Linda

okej. Jag vet att de e ditt fel. Men känns som du tar mig som andra hands val, om ingen kan så går de bra. Men vi snackade i tele igår jue.

kasnke ses en stund idag iaf! :)

2009-04-08 @ 10:23:09
URL: http://honkallaslinda.blogg.se/
Postat av: Linda

jopps:)

2009-04-08 @ 12:29:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0