Träningsvärk everywhere

Skönt att jag bestämde mej för att ha en lugn festfri helg! behövde verkligen de ..känner mej utvilad :) Och med tanke på hur mycket det va att göra på Donkan igår så hade jag nog aldrig pallat :P Måns Zelmerlöv va på Center Syd och vi hade rush från de att jag började kl 11:00 tills en timme innan jag slutade ..vilket va kl 17:00 :P o jag va ju tvungen att jobba. .så missade hela hans uppträdande :/ bull! ehh, saken va inte bättre av att jag fått träningsvärk i armaarna av att skrapa dom jäkla grillarna som är på Mcdonalds ..och det ska man göra HELA tiden ..innan man lägger på nya burgare. .snacka om att min arm e död idag lixom :P efter ytterligare ett arbetspass på donkan!
 
Utöver de så har jag faktiskt varit så effektiv att jag har cyklat tur o retur till jobbet i 3 dagar nu xD ehh?! jaa, de va ju fint väder ..och bra motion! och dessutom har jag fått känningar av de åsså :O jaa, typ träningsvärk i rumpan o benen ..skojj :P jaja, märker ju hur otränad jag e då :P

Igår så va de RÖJJ hemma hos oss ..ja, nicko hade kommit hem från sitt konfaläger och dom skulle tydligen fira påsklovet med lite partajj! Kuul att man ska försöka sova och upp till jobb dagen efter med massa ungar springandes i hela huset :/ ehh, nätack.

Ska strax iväg till stallet och träna Piraten innan de blir mörkt :O Blev lite hoppträning igår, gick meegabra! :)
Skönt att äntligen ha kommit igång med ridningen igen, har saknat det :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0