Goodmoorning!

Har inte skrivit på ett tag nu ..haft fullt upp hela veckan med jobb, hästar och hinna med vänner! Körlektionen i fredes gick suuper, ska bara klara stadstrafik åsså. .sen blir de dax att boka uppkörning :D wooohoo!

Jobbar hela helgen..11-19 idag och 11-17 imorron :/ Så blir en lugn helg. .även om jag e "liite" festsugen så känner jag att jag verkligen behöver vila ..och framförallt soova (A) meegatrött typ hela tiden :P Inte konstigt när man sitter uppe halva natten o sen behöver gå upp skittidigt :S Får ta o ändra på de..

Nu blir de inte mycke mer skrivande, måste ut med Hamlet en sväng ..sen ska jag cykla till jobb :P

Ha en bra dag allihopa :)
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0