Duktig vovve :)

För ikväll så har jag haft världens gooaste hund :) Meegaduktig på träningen ;D körde rallylydnad, där man ska typ göra en massa olika moment med fotgående, platsliggning, följsamhet o så.. och jag kan inte vara mer än nöjd!

Idag åker Andy till Sälen, åhh ..jag vill åsså åka skidor :O e inte alls avis nää :P haha. Hoppas du får skojj ;D
Själv ska man ju va hemma och jobba både imorron och på fredag 11-16 båda dagarna. Ganska jobbig tid faktiskt ..eftersom man knappt hinner göra nånting innan på morgonen och på kvällen blir allting sent :/ Ska iaf göra mitt bästa att försöka gå upp tidigt imorron :O Så att jag kan hinna till stallet innan jobb, skönt att ha mockning och allting klart där ..så man slipper de när man kommer hem :) Ska ju träffa Ems sen på kvällen också en stund ..myystime ;)<3

E så himla shoppingsugen just nu! Speciellt när de gäller skor ;P haha.. jaa, jag e sooo SKOGALEN ;D och det börjar ju ta slut överallt :O iaf dom skor som jag spanat in ..kommer typ avlida om dom inte finns kvar i minstorlek ..lixom 38½ e ju tyyp samma som 39?! hmm.. :/ Någon som beställt skor från Nelly.com och vet hur storlekarna e där ? :S Får nog bege mej ut på shoppingtur innan helgen iaf :P haha.

Ska minsann göra något åt mitt hår också, så himla trött på det :P Vill färga det mörkare?! Men samtidigt känns de fel nu när de börjar bli sommar :/ lr jaa. .jag vet inte ..de e helt glanslöst o tråkigt iaf .. Nåra förslag?! :D Jag har beslutsångest xD

I just feel kind of happy

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag känner ingen den ångesten :P hehe

2009-04-08 @ 23:58:38
URL: http://emelielanden.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0